Wat is D.W.S.?
Wandelsportvereniging D.W.S. is een vereniging die zijn leden sportief wil bezighouden, zowel individueel als met het hele gezin. Want wandelen is voor jong en oud. DWS gaat er van uit dat ieder lid (individueel of in gezinsverband) zelfstandig kan wandelen en reizen.

Wat houdt een DWS-lidmaatschap in?

DWS gaat 4x per jaar elders wandelen. We blijven 4 uur op de plaats van bestemming. Iedereen kan zelf kiezen welke afstand hij/zij loopt binnen die 4 uur. Vervoer is geregeld per bus (bij een minimale deelname van 35 personen) vanuit Afferden.

De kosten zijn € 15,00 p.p. per keer.
Voor jeugdleden van wsv DWS tot 16 jaar is dit € 10,00.

DWS organiseert alleen nog maar groepswandelingen van januari t/m april en oktober t/m december maandelijks een groepswandeling van 15km. Iedereen, ook niet leden kunnen hier op eigen initiatief aan deelnemen.  En voor de jaarwisseling  ‘de Oliebollengroepswandeling’20km.  Verder is er de DOEDAG en de EINDEJAARS bijeenkomst voor de leden. Wel wordt er bij onze eigen tochten en activiteiten een beroep gedaan op de leden voor assistentie bij de organisatie hier van.

Wat biedt DWS nog meer?

Wandelboekje voor het bijhouden van gelopen tochten incl. beschermhoes. Tegen kost prijs.

DWS houdt de wandelthermometer bij, als wedstrijd onder de leden wie de meeste tochten van het jaarprogramma wandelt.

Als laatste biedt DWS zijn leden ook een wandel prestatiekruis. Deze wordt elk jaar uitgereikt aan degenen die 250, 500, 750, 1000, 1500, 2000, 2500, 5000 of 20.000 of meer kilometers gewandeld hebben.

Contributie
De contributie is per lid per kalenderjaar €25,00 of €20,00 (tot en met 18 jaar). Dit wordt automatisch geïncasseerd via een machtiging. Nieuwe leden betalen tevens eenmalig €15.00 inschrijfgeld. Een lidmaatschap kan alleen schriftelijk worden opgezegd voor 15 oktober.

Meer informatie / aanmelden als lid
Wij hopen dat deze informatie U een goed beeld geeft van wandelsportvereniging DWS Afferden en hopen U als lid te mogen verwelkomen. Wilt u toch meer informatie, dan kunt u terecht bij:

Jolanda Rutten, tel: 06 25112401 of per email wsvdwsafferden@gmail.com

Wanneer je besluit om lid te willen worden van onze wandelvereniging kun je via deze link het inschrijf(machtigings)formulier downloaden, uitprinten, invullen en vervolgens opsturen naar het adres wat op het formulier is terug te vinden.